MOO-cows Mailing List Archive

[Prev][Next][Index][Thread]

Re: MCB

On Mon, 6 Nov 1995, Jeffrey Wassenaar wrote:

> Ja het KANTOOR bestaat nog. Tik voor de grap eens: @list #2146:saldo ,
> dan zul je zien wat ik bedoel. Koop dan eens iets van een verkoper, en er
> wordt niet meer gevraagd of je akkoord gaat met overmaken van je Mecu's.
> Nou ZOU het natuurlijk zo kunnen zijn dat die overschrijving tegenwoordig
> geen bevestiging meer nodig heeft, maar als ik die saldo-verb bekijk zie
> ik de bui al hangen. (Grmpf... dat IK jullie dit moet vertellen...)
> Ook de terminal die in het kantoor staat is onbruikbaar...
>
> Ik hoop dat een van jullie me hier toch meer kan vertellen...

Ha,
Ik kan je wel wat meer vertellen:

toen wij de byte quota invoerden, was de bank het grootste object in de
metro, en we hebben besloten hem maar weg te halen omdat er wat dat
betreft te weinig gebruik van gemaakt werd.
De hele bank was toch maar een niets zeggende status voor de mensen die
rijk waren, en de mensen die niet iets mooi generiek konden maken, kregen
geen kans om rijk te worden.
Om het effect wat minder duidelijk te maken, heb ik er een paar verbs op
laten staan, zoals saldo, transactie, en open. grappig toch juist?;)

als je er weer 1 wilt maken, je hebt mijn toestemming, je mag alles bouwen.

--Kai